پسران بد ...
نرم افزار «وادی» اولین نرم افزار موبایلی جامع مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور است که به همت جمعی از طلبه های مدرسه علمیه علوی قم (گروه نرم افزاری شهید سید مهدی نقیبی راد ) تهیه شده است .
هدف از ساخت این نرم افزار، گسترش فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه و آشنا کردن نسل سوم انقلاب با دوران هشت ساله دفاع مقدس می باشد.

محتوای ارزشمند این نرم افزار عبارتست از :

1) معرفی مناطق عملیاتی شامل مناطق جنگی جنوب و غرب :


در این نرم افزار مجموعاً 33 منطقه عملیاتی در قالب دو بخش مناطق عملیاتی جنوب (شامل 15 منطقه عملیاتی دوکوهه، دزفول، منطقه عملیاتی فتح المبین، آبادان ،خلیج فارس، اروند رود، پل بعثت، هویزه، دهلاویه، خرمشهر ، شلمچه، نهر خین، فکه، چژابه و طلاییه) و مناطق عملیاتی غرب (تقسیم شده به سه استان و مجموعاً شامل 18 منطقه عملیاتی كرمانشاه، پاوه، تنگة چهار زبر(مرصاد)، محور اسلام آباد و كرندغرب و سرپل ذهاب، پادگان ابوذر، ارتفاعات بازي‌دراز، قصر شيرين، خسروي، گيلانغرب، سومار، تنگة حاجيان، سنندج، سردشت، قوچ‌سلطان، بانه، دزلي، مریوان، حلبچه و مهران) معرفی می گردد.


2) زندگینامه 13 تن از سرداران شهید:


شامل زندگینامه شهدای والامقام : آبشناسان، محمد تقی رضوی، احمد متوسلیان، عباس بابایی، منفرد نیاکی، بهنام محمدی، نادر مهدوی، مصطفی چمران، عبدالله میثمی، حسین خرازی، مجید بقایی و سیدحسین علم الهدی.


3) 85 قطعه عکس از 10 منطقه عملیاتی .


4) روز شمار جنگ از سال 1359 تا 1367.


5) خلاصه ای از ابتدا تا انتهای وقایع جنگ.


6) سخنانی حکیمانه از امام خمینی (ره) و امام خامنه ای (مد ظله) پیرامون دفاع مقدس و مناطق جنگی.



اين نرم افزار به صورت جاوا بوده و بر روي اکثر گوشي ها قابل اجراست.



جهت دریافت این نرم‌افزار می توانید از طریق زیر اقدام نمایید :
دریافت نسخه کامل نرم افزار وادی با حجم 1.40 MB

برای استفاده از نرم افزار کافی است فایل دریافت شده را با استفاده از بلوتوث يا کابل و يا دستگاه کارت ريدر به تلفن همراه خود انتقال داده و آن را نصب نمایید .

18 / 6 / 1391برچسب:, :: 8:59 ::  نويسنده : ایمان شرافت
این نرم افزار یکی از کامل ترین نرم افزار ها در زمینه ادعیه و مناجات بوده و از قابليت هاي ویژه آن مي توان به قابليت پخش اذان در حالت مخفي بر اساس افق هاي مختلف شهرهاي ايران اشاره كرد.

 

اهم قابليتهاي نرم افزار هلال نعمت و احسان عبارتند از :

- قابلیت اجرای خودکار نرم افزار در وقت شرعی و پخش اذان برای کلیه مراکز استانی


- قابلیت نمایش اوقات شرعی کلیه مراکز استانی


- قابلیت پخش اذان صبح، طلوع آفتاب، اذان ظهر ، غروب آفتاب، اذان مغرب و نیمه شب شرعی بطور مجزا


- قابلیت پخش و نمایش ادعیه روزانه ماه مبارک رمضان بهمراه سایر ادعیه مورد نیاز نظیر دعای عهد، دعای بعد از هر نماز، افتتاح، فرج، جوشن کبیر، جوشن صغیر، خمسه عشر، کمیل، توسل، مجیر، ندبه، سمات، صباح، سحر، ابوحمزه ثمالی، یستشر، مناجات امیر المومنین، دعای وداع با ماه مبارک رمضان و ...)


- قابلیت نمایش زیارات با فونت خوانا بهمراه ترجمه (زیارت امین الله، عاشورا، وارث، آل یاسین، جامعه کبیره و ...)


- قابلیت نمایش اعمال عید فطر


- اجرا در گوشی های موبایل مختلف با تمامی رزولوشن ها.


- توانایی اجرا در گوشی هایی که زبان فارسی را اجرا نمیکنند.


- و...



جهت دریافت این نرم‌افزار می توانید از طریق زیر اقدام نمایید :

دریافت نسخه کامل نرم افزار هلال نعمت و احسان با حجم 3.66 MB

برای استفاده از نرم افزار کافی است فایل دریافت شده را با استفاده از بلوتوث يا کابل و يا دستگاه کارت ريدر به تلفن همراه خود انتقال داده و آن را نصب نمایید .

18 / 6 / 1391برچسب:, :: 8:58 ::  نويسنده : ایمان شرافت
نرم افزار اذان گوی فارسی محصول بنیاد علوم و معارف اسلامی بوده و با نام بلال عرضه و پخش شده است . با این نرم افزار می توانید تلفن همراه خود را تبدیل به یک اذان گوی دقیق کنید. برنامه اذان گوی بلال قابلیت های مناسبی دارد که در زیر به معرفی برخی از این قابلیت ها میپردازیم.

 

قابلیت های برنامه :

- پخش اذان به صورت اتوماتیک


- قابلیت هشدار برای بیداری قبل از اذان و یا طلوع آفتاب


- قابلیت پخش 2 نوع اذان


- امکان نمایش اوقات شرعی بیش از 30 شهر از کشورمان در صفحه نمایش


- قابلیت تنظیم برای اکثر شهر ها


- امكان نمايش اوقات شرعي در صفحه اصلي


- قابليت اجرا در اكثر تلفنهاي همراه ( بعلت استفاده از تکنولوژی جاوا) 




جهت دریافت این نرم‌افزار می توانید از طریق زیر اقدام نمایید :

دریافت نسخه کامل نرم افزار بلال با حجم 937 KB

برای استفاده از نرم افزار کافی است فایل دریافت شده را با استفاده از بلوتوث يا کابل و يا دستگاه کارت ريدر به تلفن همراه خود انتقال داده و آن را نصب نمایید .


نرم افزار SaiedSoft ShutDown System این امکان را به شمان می دهد که شما با دادن ساعت یا دقیقه یا ثانیه سیستم خود را خاموش نمایید


آموزش کار با نرم افزار:
نرم افزار را باز کنید گزینه مورد نظر را بزنید مثلا ساعت را انتخاب کنید بعد عدد خمورد نظر را به نرم افزار بدید برای لغو خاموش کردن هم گزینه لغو خاموش کردن سیستم رو بزنید

تذکر:
زمانی که زمان مورد نظر را به نرم افزار دادید و گزینه خاموش کردن سیستم رو زدید و دوباره خواستید زمان به نرم افزار بدید اول گزینه لغو خاموش کردن سیستم رو بزنید بعد به نرم افزار تایم بدهید

دانلود از لینک مستقیم – ۱٫۵ مگابایت
پسورد: ندارد

مطالب نسخه شهریور ماه ایبوک پارسی:
پیامک
داستان و رمان
ضرب المثل
پزشکی و سلامتی
اشعار
ادبیات،شعر و داستان
جالب و مفید
سبک زندگی
متفرقه


دانلود از لینک مستقیم – ۱٫۵ مگابایت (نسخه اندروید)
دانلود از لینک مستقیم – ۱ مگابایت (نسخه آیفون، آیپد، آیپاد)
دانلود از لینک مستقیم – ۱٫۵ مگابایت (نسخه جاوا)
پسورد: ندارد
منبع: لرد دانلود

 

 

 

حافظه‌های فلش، کارت‌های حافظه، تلفن‌های همراه، هارد‌های اکسترنال و … آنقدر کاربرد دارد که امروزه بسیاری از کاربران دست‌کم یکی از آنها را همیشه با خود به همراه دارند. استفاده از این ابزارهای ذخیره‌ساز بسیار سودمند است اما در کنار این مزیت، معایبی را نیز برای کاربران به همراه دارد که یکی از آنها، افزایش احتمال سرقت اطلاعات کاربران از روی رایانه‌هایشان و سهولت در انجام این کار است!

همچنین همان‌طور که در بسیاری از رایانه‌ها مشاهده می‌شود، گسترش استفاده از این ابزارها به آلودگی رایانه‌ها به انواع ویروس‌ها و بدافزارها سرعت بخشیده و موجب می‌شود تا با اتصال ساده یک حافظه فلش، یک رایانه به انواع بدافزارها آلوده شود و از آن به بعد نیز آن رایانه همچون ناقل بیماری، موجب آلودگی دیگر رایانه‌ها شود.


باتوجه به همین مسائل قصد داریم این هفته نرم‌افزاری را به شما معرفی کنیم که برای رفع این مشکلات طراحی شده است.

مدیریت دروازه‌های ورود و خروج
نرم‌افزار قدرتمند USB Block با پشتیبانی از ابزارهای منحصر‌به‌فرد، شما را قادر می‌کند در دو حالت مختلف روی درگاه‌های اتصالی USB رایانه کنترل و مدیریت داشته باشید.

Newsoftwares USB Block 1.5.1 به شما این امکان را می‌دهد تا با مسدود‌کردن این درگاه‌ها، سرقت اطلاعات توسط کاربران غیرمجاز را غیرممکن سازید و همچنین با جلوگیری از ورود اطلاعات از حافظه‌های جانبی، احتمال آلوده شدن رایانه به بدافزارها را نیز کاهش دهید. پس از نصب این نرم‌افزار فقط کاربرانی قادر به دسترسی و استفاده از درگاه‌های یو‌اس‌بی خواهند بود که رمز صحیح و متناسب با درخواست خود را در اختیار داشته باشند.




ادامه مطلب ...

Infix Pro PDF Editor نرم افزاری کاملی در زمینه فایل های پی دی اف می باشد که ضمن توانایی عالی در ویرایش فایل های پی دی اف امکانات لازم جهت تبدیل فرمت دیگر فایل ها به فرمت pdf را نیز دارا می باشد. این نرم افزار در زمینه ویرایش فایل های pdf بی نظیر است. قدرت ویرایش Infix Pro PDF Editor همانند قدرت ویرایش نرم افزار word در زمینه فایل های متنی است به طوری که این نرم افزار می تواند فایل های pdf را مثل یک متن ویرایش کند. متن جدید به آن اضافه کند. محل عکس ها را تغییر دهد یا عکس جدیدی اضافه کند و حتی متن را اصلاح کند به طوری که با اضافه یا حذف یک قسمت ، دیگر بخش های یک نوشته به طور خودکار تنظیم شوند.

این نرم افزار میتواند فونت نوشته های فایل pdf را تغییر دهد ، سایز آنها را بزرگ یا کوچک کند و حتی رنگ آنها را نیز تعویض نماید. قابلیت بعدی نرم افزار توانایی تبدیل هر فایل قابل پرینتی به فرمت pdf است. این نرم افزار با ایجاد یک پرینتر مجازی ، به راحتی هر فایل قابل پرینت شدنی را به فرمت pdf تبدیل میکند. مسلما با این قابلیت فایل های محبوب نرم افزار آفیس و عکس ها و… به فرمت pdf تبدیل خواهند شد. همچنین توسط این نرم افزار میتوانید ادغام چند فایل pdf به یک فایل یکتا و همچنین جدا کردن یک صفحه از یک فایل pdf را نیز انجام دهید.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Infix Pro PDF Editor v5.20:
- ویرایش متن فایل های پی دی اف
- اضافه کردن متن به فایل پی دی اف و تنظیم شدن اتوماتیک آن
- اضافه کردن عکس به فایل و تنظیم شدن متن ها براساس عکس به طور خودکار
- تغییر رنگ و اندازه متن فایل پی دی اف
- تبدیل هر فایل قابل پرینتی به فرمت pdf
- ایجاد یک پرینتر مجازی برای تبدیل فایل ها به pdf
- ادغام چند فایل پی دی اف به یک فایل
- جدا کردن یک یا چند صفحه از داخل یک فایل pdf
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ۷
- و…

دانلود از لینک مستقیم – ۲۷ مگابایت
پسورد: ندارد

ساخت گالری فلش Kvisoft Flash Video Gallery 1.5.6

 Kvisoft Flash Video Gallery برنامه بسیار فانتزی به منظور ساخت و ایجاد گالری های دو بعدی و سه بعدی بر مبنای فلش می باشد. رابط کاربری این برنامه بسیار راحت است و کافی است تصاویر دیجیتالی خود را به برنامه منتقل کنید و با انتخاب نوع گالری خود تصاویر خود را در دنیای تازه تماشا نمایید.

این برنامه  دارای ۲۵ مدل گالری فلش بصورت پیشفرض می باشد که برای هر نوع سلیقه ای مناسب می باشد.جالب اینجاست که میتوانید محصول خروجی خود را در یک فایل زیپ ذخیره نمایید و توسط ایمیل برای دوستان و همکاران خود ارسال نمایید

 

ویژگی های کاربردی نرم افزار Kvisoft Flash Video Gallery 1.5.6 :
باز کردن تصاویر با فرمت های (*.jpg, *.bmp, *jpeg, *.png)
باز کردن فیلم با فرمت های (*flv, *mp4, *f4v)
قرار دادن افکت های متنوع بر روی گالری فلش
قابلیت قرار دادن پشت زمینه و لوگو
دانلود از لینک مستقیم – ۱۵ مگابایت
پسورد: ندارد
منبع: لرد دانلود

اکثر افراد برای داشتن یک دسکتاپ جذاب از عکس های پس زمینه بسیار زیبا استفاده می کنند و هر چند روز یکبار اقدام به تعویض ان می نمایند. Whitecloudsoft Auto Wallpaper نرم افزاری است که میتواند زیبایی دسکتاپ شما را افزایش دهد. این نرم افزار دارای قابلیتی است که میتواند به صورت خودکار عکس پس زمینه دسکتاپ را عوض کند. در واقع کاربر تعدادی عکس دلخواه خود را به برنامه می دهد و زمانی را برای تعویض انها مشخص می کند سپس نرم افزار خود به صورت اتوماتیک هر بار در پایان زمان مشخص شده عکس جدیدی را در دسکتاپ قرار می دهد.


برخی از ویژگی های این برنامه:
قابلیت تعویض خودکار عکس پس زمینه
امکان وارد کردن عکس ها دلخواه با تعداد نامحدود
قابلیت مشخص کردن زمان برای تعویض عکسها
کاربرد آسان و محیط ساده
سازگار با ویندوز های ۹۸/۲۰۰۰/XP/Vista/7
و …

روش کرک: جهت رجیستر کردن برنامه فایل Keygen را اجرا کنید و نام را وارد نمایید سپس با کلیک بر روی دگمه Generate کل اطلاعات را ذخیره نمایید.

دانلود از لینک مستقیم – ۱٫۵ مگابایت
پسورد: ندارد

نرم افزار مدیریت پی دی اف Nitro PDF Professional 7.5.0.22

 Nitro PDF Professional برنامه بسیار تخصصی و ساده برای کار با اسناد متنی با فرمت PDF می باشد. این برنامه به شما ابزار ایجاد، تبدیل، ویرایش، ترکیب، تضمین، حاشیه نویسی و ساخت فرم را در یک جا فراهم کرده است و شما را از نصب هر گونه برنامه جانبی بی نیاز خواهد ساخت.

بوسیله این برنامه براحتی می توانید دیگر اسناد متنی مانند Word, Excel, PowerPoint, WordPerfect و … را تنها با چند کلیک ساده موس به PDF تبدیل نمایید.

در قسمت ویرایشگر برنامه نیز براحتی متوانید متون دلخواه خود را اضافه نمایید و یا حذف کنید قسمت های مختلف را تغییر اندازه دهید. هدر و فوتر به ان بیافزاید واترمارک شرکت خود را به ان اضافه کنید و در نهایت فایل PDF را بهینه سازی نمایید.

 

ویژگی های کاربردی Nitro PDF Professional 7.5.0.22 :
تبدیل سایر فرمت های اسناد متنی به PDF
ویرایش ساده و حرفه ای فایل PDF
تبدیل فرمت PDF به RTF
ساخت فرم ها تخصصی با سرعت بالا
پیشنمایش کار برای جلوگیری از اشتباهات

دانلود نسخه ۳۲Bit از لینک مستقیم – ۴۹ مگابایت
دانلود نسخه ۳۲Bit از لینک مستقیم – ۵۷ مگابایت
پسورد: ندارد
منبع: لرد دانلود

نرم افزار افرا نسخه ۳٫۰ ، نام برنامه ای برای تماشای شبکه های استانی، ماهواره ای، ملی، زیارتگاه ها و رادیو های استانی و ملی از طریق اینترنت است.

همچنین شما می توانید شبکه های دلخواه خود را با وارد کردن نشانی در این برنامه نمایش دهید.



ادامه مطلب ...

نرم افزار راهنمائی و رانندگی همراه با آزمون رایانه ای نرم افزاری مناسب برای هنرجویان متقاضی گواهینامه ب یک با استفاده از این برنامه می توانید با نمونه سوالات آزمون راهنمائی و رانندگی آشنا شوید.


ویژگی های این نرم افزار :
- آشنائی با علائم راهنمایی و رانندگی و تابلوها
- آموزش حق تقدم در تقاطع ها
- آشنایی با قوانین موجود در کتاب آئین نامه
- آشنائی با سوالات آزمون راهنمائی و رانندگی
- انجام آزمون با بیش از ۲۰۰ سوال چهار گزینه ای بصورت کاملا تصادفی و غیر تکراری
- اعلام نتیجه آزمون
- محیط کاملا فارسی
- سازگار با ویندوز xp و seven و vista

دانلود از لینک مستقیم – ۸٫۵ مگابایت
پسورد: ندارد

IObit SmartDefrag 2.5.0.1160 Final یکی از بهترین نرم افزارهای یکپارچه سازی هارد دیسک به حساب می آید که رایگان بودن آن یکی از امتیازات مثبت آن است. اگر شما هم احساس می کنید سرعت انجام عملیات های هارد دیسک جدیداً با پیغام های خطای مربوط به هارد دیسک مواجه می شوید، این نرم افزار حرفه ای به شما پیشنهاد می شود. سرعت چند برابری Defrag توسط این نرم افزار نسبت به Defragmenter خود ویندوز و همچنین ویژگی هایی از جمله قابلیت زمان بندی، گزارش گیری و … را می توان به عنوان برخی از ویژگی های کلیدی نرم افزار نام برد. از ویژگی های کلیدی نرم افزار: افزایش کارایی و سرعت سیستم به طور استثنایی، بهینه سازی فضاهای خالی و اشغال شده هارد دیسک، نمایش لحظه ای فضای هارد دیسک به نحوی جالب و قابل درک ، برنامه ریزی برای انجام عملیات های یکپارچه سازی، بالا بودن سرعت نرم افزار نسبت به نرم افزار Defragmenter ویندوز، تنظیم برنامه برای انجام خودکار عملیات توسط نرم افزار، ارائه گزارش از انجام عملیات های Defrag، رابط کاربری قوی، زیبا و امن، استفاده واقعا آسان از نرم افزار، سازگاری کامل با Vista, XP, 2000 و Windows 7 ، قابل حمل بودن نرم افزار و عدم نیاز به نصب


دانلود از لینک مستقیم – ۵٫۵ مگابایت
پسورد: ندارد

DriverEasy Pro 4.0.4.21077 نرم افزاری بسیار کارآمد و مفید به منظور دانلود و آپدیت درایورهای کامپیوتر می باشد ، فرض کنید یک کامپیوتر و یا لپ تاپ گرفتید و بر حسب اتفاق درایور سیستم شما گم شده است. حالا اگر کاربر مبتدی باشید مسلما مشکلات زیادی برای پیدا کردن درایور و نصب مجدد آن دارید. DriverEasy یک نرم افزار قدرتمند است که شما با کمک آن به راحتی و تنها با چند کلیک می توانید درایورهای مختلف سیستم را جستجو کنید و اقدام به نصب آنها کنید ، این نرم افزار قادر است بصورت اتوماتیک درایور مورد نظر شما را بیابد ، این نرم افزار با در اختیار داشتن دیتابیس قدرتمند با بیش از ۱,۰۰۰,۰۰۰ درایور می تواند بهترین گزینه برای تمامی کاربران باشد ، از دیگر قابلیت های این برنامه می توان به تهیه نسخه پشتیبان از درایورهای سیستم در جهت بازیابی دوباره سخت افزارها اشاره نمود


دانلود از لینک مستقیم – ۵ مگابایت
پسورد: ندارد

عکس هایی دارید که کیفیت خوبی ندارند و نمی توان از آن ها استفاده کرد؟ یا قسمتی از تصویر را می خواهید که با بریدن و تغییر اندازه بی کیفت می شود؟ سایت دانلود رایگان نرم افزار برنامه ای ساده را معرفی کرده که می تواند با تکنولوژی قدرتمندی نویز را به شدت کاهش داده و بدون افت کیفیت می توانید یک تصویر را بزرگ کنید و عکس کیفیت بالا تری نسبت به قبل بدست آورید.



ادامه مطلب ...

طبق آن چیزی که پیش بینی می شد تنها پس از چند ماه از ارائه نسخه ۴ از نرم افزار Mozilla Firefox ، شرکت سازنده سیاست هایش را تغییر داده و در طول هر چند هفته  نسخه ی جدیدی از مرورگر محبوب خود را تولید می کند. نسخه جدید به تازگی ارائه شده است و پیش بینی می شود تنها در چند هفته آینده نسخه بعدی هم از راه برسد. باید ببینیم سیاست های جدید موزیلا آیا به موفقیت هرچه بیشتر این شرکت خواهد انجامید یا خیر.

 



ادامه مطلب ...

دیانا یک دیکشنری قدرتمند جهت ترجمه کلمات و همچنین تلفظ آن ها می باشد این دیکشنری فارسی بوده و بیش از ۵۲۰۰۰ لغت در آن ثبت شده است. شما می توانید جدیدترین نسخه آن را از سایت لرد دانلود دریافت نمایید.

 


امکانات برنامه :
- بیش از ۵۲ هزار لغت ثبت شده در پایگاه داده دیکشنری
- دارای تبدیل دیکشنری از فارسی به انگلیسی و بلعکس
- امکان جستجوی لغت یافته نشده در دیتابیس بوسیله ترجمه آنلاین
- اینترفیس ( ظاهر ) بسیار زیبا
- سرعت قابل قبول در یافتن واژه
- تلفظ لغات
و …

دانلود از لینک مستقیم – ۵ مگابایت
پسورد: ندارد

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

درباره وبلاگ

ما در انتظار رؤیت خورشیدیم... با سلام به وبلاگ « پسران بد ... » خوش آمدین لطفا با نظرات و پیشنهادات خود ما را در ارائه هر چه بهتر شدن مطالب یاری فرمایید.
آخرین مطالب
نويسندگان


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 785
بازدید کل : 124907
تعداد مطالب : 112
تعداد نظرات : 41
تعداد آنلاین : 1